Alla inlägg den 2 september 2009

Av Kristina - 2 september 2009 11:36


Regn hela natten men nu är det mest blå himmel, fast det blåser en del och det är inte lika varmt, ca 20 grader.


Sallie verkar må lite bättre. Hon rör på sig mer fast hon lyfter benet när hon står. Äter gör hon, tror att det var tabletten som gjorde att hon inte mådde riktigt bra.


Jag kollade upp när jag röntgade Sallies höfter senast och det är 7 månader sedan. Meningen var att vi skulle röntga om dom just i Söderköping, men det måste gå 6 månader i mellan och igår när jag ringde dom trodde jag inte att den tiden hade gått, men det hade det :) Så jag ringde dit nu på förmiddagen och undrade om vi kunde ta det samtidigt och det gick bra :)) Passade mig perfekt, så slipper vi köra dit igen om bara några veckor.


Sandra är fortfarande hemma och är förskyld. Vi ska ta en snabbis till Gekås och köpa en film till henne. Det blir lite långtråkigt här hemma och hon ville ha något att titta på. Hon får ju inte gå tillbaka till skolan innan hon är frisk eftersom det går en elev i hennes klass som inte har något imunförsvar.

Ovido - Quiz & Flashcards