Alla inlägg den 25 september 2009

Av Kristina - 25 september 2009 08:13


Här rullar dagarna på, som bara den. Hinner inte med allt som jag planerar i huvudet Flört


Igår var jag inne och städade på firman men först hade jag som vanligt plockat här hemma. Jag plockar och plockar men det verkar aldrig ta slut??? Alltså ska det vara så här hela livet?? Jag tror iochförsig att det avtar när ungdomarna ger sig av från boet, eller?? Hoppas det!! Kyss


Idag åker Johanna och Linn till Esklistuna för att vara med på Skol-SM i fältskytte. De ska skjuta både på lördag och söndag. Ska bli spännande och se hur det går. De är lite nybörjare på just fält och har bara tränat det i sommar.


Imorgon åker Tobbe till Kivik. De ska ha avslutning på herrgolfen. Han kommer också hem på söndag så jag och Sandra är lite ensamma i helgen. Vi ska åka in till stan och äta pizza så lite mys blir det allt.


Så idag blir det väl som vanligt......plocka, handla, tvätta, titta på tv m.m Eller ska jag göra något helt annat?? Hmmm, vad då?? Kommer inte på något, så det får nog bli det vanliga iallafall. Tungan ute Kanske en sväng till Gekås med Sandra sen, vi får se. Det kan vara mycket folk idag eftersom det är löning och helg.

Ovido - Quiz & Flashcards