Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Sallies nya garderob

Av Kristina - 9 september 2009 12:40


Sallie gillade ju verkligen inte tratten och det är ju igentligen inte så konstigt. Tänk er att inte kunna sköta hygienen, klia sig, gå in i alla möbler och dörrkarmar eller inte ens komma nära matte utan att trattjäklen tar emot!! Bedrövligt!!


Härom dagen var jag ju uppe på vinden och hittade lite olika barnbyxor. Så nu har jag fixa så att Sallie har två par byxor, ett par rosa och ett par svarta Tungan ute Hon har haft dom svart ett par dagar nu så jag bytte till rosa idag.


sallie med rosa byxa  


Sallie med outfit  

Visst blev hon snygg?? Kyss Sallie verkar trivas i dom och det bästa är att hon kommer inte åt klamrarna, ja, eller dom som satt där Flört Sallie förstod inte riktigt det där med 2 veckor utan tyckte att det räckte med 2 dagar. Hon var nämligen utan byxa i lördags på en kort "bajspromenad" och vipps så hade hon fått bort 2 st. De andra 2 lossnade så Tobbe knippsade bort dom i söndags. Veterinären sa ju att det inte var någon fara om dom lossna och jag ser att titthålen läker fint.


 
 
Ingen bild

Karin

9 september 2009 14:13

Så fin hon är!! Hoppas att allt blir bra med henne!
Kram

 
Stina

Stina

9 september 2009 16:09

Men det var ju bra att Tobbe fick ta dom så slapp du perfekt hon är ju för söt hon blir snart som vanligt ska du se
Kram Christina
Hälsa till Sandra

http://Stinaas

 
Pia

Pia

9 september 2009 19:26

Så söt lilla damen är i sina byxor! :-) Hon är säker snart sitt vanliga jag , är ju en tålig ras vi har.. ;-)

http://wheaten

 
Tin

Tin

9 september 2009 19:55

Vad fiffig du är och vad gullig Sallie blev. Det tycker hon själv också...det syns på bilden :)

http://tins.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

9 september 2009 20:20

Hur fick du topbilden på plats (för den kallas väl för det)
Jag kan inte finna ut hur jag "hämtar" de bilder jag laddat ner och får dem på bloggen

http://tins.bloggagratis.se

 
Tes

Tes

9 september 2009 20:35

Men vilket fint kort på Sallie överst på sidan! Vad fin bloggen har blivit! För att inte tala om hur fin Sallie är i sina lila byxor! Gudars så sött! :-) Fad påhittig du var med det tricket! Kram

http://www.tesans.bloggagratis.se

 
Anki

Anki

10 september 2009 19:50

Vad söt hon blev i byxorna =)
Hoppas att hon snart blir bra igen!

Kram

http://ankisblogg.bloggplatsen.se

 
lollo

lollo

14 september 2009 14:16

Hejsan!
Vilken sötnos i rosa byxor..Hoppas hon blir bra snart..de är ju det finaste man vet dom små liven.Jag hade min Ozzy på hundhotell i en vecka,och må tro vad man saknade honom.
Ha en bra dag! Lollo/ozzy

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 8 maj 2010 21:59

Sallie har äntligen fått sina efterlängtade valpar. Det blev 4 tikar och 1 hane. Alla mår jättebra och valparna växer så det knakar.   Jag tänker inte blogga längre utan vill ni följa mig och Sallie så finns vi på min hemsida www.irishbushmills.s...

Av Kristina - 4 mars 2010 09:11

  Nu har det äntligen hänt, som jag har väntat!!   Sallie gick äntligen i löp för 1½ vecka sedan och nu är hon parad med stiliga Sune. Det ska bli så spännande och jag hoppas verkligen att det "tagit" sig.    Valparna kommer då att födas i ...

Av Kristina - 11 februari 2010 11:34

Idag när jag kom upp ur den sköna sängvärmen så kollade jag på temperaturmätaren. Den visade -18,6 ute och +18,6 inne   Har mätaren gått sönder?? Fast så blev det -18,7 och då fattade jag att den var nog hel och att det var ruskigt kallt ute. En lite...

Av Kristina - 10 februari 2010 08:01

Jag skulle ju bli duktigare på att skriva här och det är väl inte för sent än, hoppas jag??      Som sagt så har vi varit i Thailand och kommit tillbaka igen. Det var två mycket goa veckor. Varmt och soligt med mycket bad, öl och mat. Det var hel...

Av Kristina - 31 december 2009 18:19

  Ja, tiden går fort när man har roligt, eller mycket att pyssla med. Här har det varit blandad kompott :)   Vi firar en väldigt lugn nyårskväll, ska nämligen köra och hämta ungdomar i natt.   Vi håller även på att packa och dona för på lör...

Ovido - Quiz & Flashcards