Alla inlägg under maj 2009

Av Kristina - 5 maj 2009 20:59

Nu har vi ätit kvällsmat. Vet ni vad det blev??

Jo, Linn och Pierre hade gjort kladdkaka med after eight!!! Det med en klick grädde var riktigt mumsigt!! Tack för fikan ;)

Av Kristina - 5 maj 2009 15:51

Ursäkta mig, men det är ett tag sedan jag var här och jag förstår inte vad tiden tar vägen?????


Helgen gick i rasande fart men jag minns knapp vad jag gjorde. Det var väl det vanliga, antar jag??


Jag har iallafall fixat mycket med hundar. Sallie blev kammad och badad i lördags och i söndags klippte jag tre hundar inkl. Sallie. Det är ju utställning till helgen och därför behövde Sallie en uppfrächning. De andra två hundarna jag klippte är två små blandisar. De blev jätte fina och kortklippta nu inför sommaren.



Vi har ställt på våran husbil också så den städade Tobbe av i helgen. Den ska jag ta nu när det är utställning.

Igår var jag i stan och fixade mobilt bredband så att jag kan ta med mig datorn när jag är ute och reser. Jag var också på Kapp Ahl och där hittade jag en T-shirt och ett par linnen.


Idag har jag varit hos en gammal vännina och gått igenom bokföringen i en förening, jag är vald till revisor där. Det tog ganska lång tid!! Vi hade inte träffats på ganska länge så det var mycket annat att prata om ;)


Nu får jag fixa tvätten som jag startade i morse och sätta på en ny för det är "knö" fullt med smutsig tvätt i tvättstugan. Vad kommer all tvätt ifrån?? ;)


Ha en fortsatt trevlig dag, kram

Ovido - Quiz & Flashcards