Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Kristina - 21 maj 2009 19:05

Grattis till Sallie som fyller 2 år idag!! :)) Skickar även ett Grattis till brorsan Harry. Hoppas du fått många presenter!! ;)

Sallie har firat med märgben, godis och lövbiff!! Hon fick även en leksak av Linn.

 


Igår kväll gick jag, Linn och Sallie en riktigt lång runda. Vi var borta i 1½ timma. Vi tog en promenad till en gammal kvarn som inte ligger så långt bort, men jag hade aldrig varit där. Vi var riktigt trötta när vi kom hem igen vid halv tio. Det är så skönt att gå på kvällen när vädret är perfekt.


Idag har jag och Tobbe rensat ogräs. Äntligen är det tråkigaste landet rensat. Funderar på hur man ska göra på den sidan av huset. Det är framsidan men vi är aldrig där eftersom vi har altan och inhägnat på baksidan. Huset ska ju kläs om i höst så det är ingen ide att göra något nu. Får försöka komma på något!!


Huset är fullt med ungdomar och alla var hungriga för en stund sedan. Jag och Linn fixade middag innan så den är precis avklarad.


Ikväll ska jag titta på "Bonde söker fru" Kan undra vad det är för bönder i år??


Ha en trevlig kväll, kram

Ovido - Quiz & Flashcards