Alla inlägg den 29 april 2009

Av Kristina - 29 april 2009 18:58


Det var roligt att få en award från Ann och alla er andra.

Jag skickar vidare den till alla er andra som inte fått någon. KRAM!!

Av Kristina - 29 april 2009 18:49

Nu har den ljuvliga svala kvällen kommit.

Jag har varit ute hela dagen och grejat. Klippt gräset, vattnat, satt upp stöd till växterna, plockat ner och skickat iväg loppisgrejorna, lämnat tillbaka borden som vi hade lånat, grejat lite med tvätt och lagat en snabbmiddag, snabbmakaroner och köttfärs.


Linn, Sandra, Joakim och jag satt ute i det vackra vädret och fikade. Då kände jag att det riktigt brände på ryggen. Tur att jag hade tagit på solskyddsfaktor. Det har jag nog aldrig gjort i april förut!!



Nu ska vi snart äta kvällsmat och sedan ska jag titta på "Rent hus"


Ha en trevlig kväll!!

Av Kristina - 29 april 2009 09:06

Här är så underbart väder!!

Det är varm och skönt och allt växer och gror.


Igår var jag och Sallie på ring- och socialträning. Sallie hade jätte kul och var ganska trött när vi åkte hem.


Vi tränade ganska mycket på "mötet" med andra hundar, zick zack mellan alla hundarna och även att vara nära andra hundar. Lite ringträning hann vi med också som att "stå" och gå i triangel och visa tänderna. Sallie var pigg och glad speciellt på en liten "väsk" hund. Undrar om hon trodde att det var en mus/råtta??


Idag ska jag packa ner den sista kartongen med loppis grejor för dom ska komma och hämta grejorna i eftermiddag. Skönt att bli av med allt!!


Jag tror nog att det blir en dag som jag mest kommer att tillbringa ute, för vem vill missa en varm och solig dag?!


Ovido - Quiz & Flashcards