Alla inlägg den 4 april 2009

Av Kristina - 4 april 2009 11:19

...........man blir så strålande glad när solen skiner!! :)))


Har varit ute på altanen och druckit kaffe i det sköna vädret.

Det sticker i fingrarna, jag vill greja i trädgården!! Men det går inte, då lossnar plåsterlapparna :(


Jag får sätta mig på en stol och SOLA :))


Ha en riktigt bra vårdag, kram

Av Kristina - 4 april 2009 00:00

Idag har det varit strålande solsken och varmt, iallafall ganska varmt ;)


Helgen ska visst bli lika bra och det ser jag framemot!!


Jag har varit och satt på plattor på ryggen för att kolla om jag är allergisk mot metaller, gummi, plast, kemikalier, konserveringsmedel m.m så därför får jag inte svettas!! Och jag som hade tänkt gräva i trädgården imorgon!! Vad synd ;))

Jag har gjort massor med allergitester under åren men just denna var ca 20 år sedan sist. Ska bli intresssant och se om det visar något. Plattorna (stora plåster) ska tas bort på söndag eftermiddag och visas upp på måndag.


Lite pyssel blir det väl iallafall i helgen, med det vanliga bestyret. Jag städade halva min veranda igår så där ska jag sitta en stund och mysa. Anledningen till att jag bara städade halva, är att det är en sådan där gammal glasveranda med en massa fönster som har massor med små glasrutor. Det tar tid att putsa alla dom så därför blir det

en halva i taget.


Godnatt alla vänner och ha en trevlig och solig helg!!


Nattinattikram..........

Ovido - Quiz & Flashcards