Alla inlägg den 6 april 2009

Av Kristina - 6 april 2009 16:50

.....mötte mig igår när jag och Sandra kom hem från Volleybollen. Mums!!

Johanna och Linn hade bakat och det doftade så gott när vi kom innanför dörren. Det var Hallongrottor och smuldegskaka. Det var riktigt gott till kaffet.


Volleybollen gick bra. Falkenberg vann första finalmatchen över Örkelljunga. Det var nästan utklassning!! ;)


Idag har jag varit på hudmottagningen och läst av min pricktest. Det fanns inga utslag men så sa jag till läkaren att jag reagerat på mitt guldarmband och då sa han att det hade vi inte testat så jag fick en ny liten lapp på underarmen som jag ska visa på torsdag. Det ska bli spännande,  för det är det som jag tror att jag ev. reagerar på.


Vi har pratat lite om att byta bil och igår såg Tobbe en på nätet som ev. är intressant. Så nu har jag städat bilen invändigt och det behövdes!!!! Linn hjälpte mig att torka av trösklar och dyl. när hon kom hem. Sen ringde jag till Tobbe och sa att nu var bilen ren inuti, så nu får vi skynda oss att byta för det håller inte hur länge som helst ;))


Om en stund ska jag och Sandra åka på hennes sim. Johanna kom hem från skolan nu. Hon har kört moppe. Vi ställde på dom i helgen. Mopparna har varit på sevice på Tobbes jobb så när Johanna och Linn hade tvättat däck i söndags så skulle de ta dom hem men Linns moppe vobblade så det blev bara en moppe som kom hem.


Ha en riktigt trevlig kväll, kram

Ovido - Quiz & Flashcards