Alla inlägg den 9 april 2009

Av Kristina - 9 april 2009 14:18

Äntligen torsdag eftermiddag!! Jag har städat, fyllt kylskåp och frys och familjens medlemmar kommer hem en efter en. Nu har påsken äntligen börjat!!


Men så mycket "slappa tid" blir det nog inte. Tobbe måste nog jobba och på söndag åker vi nog alla till firman. Jag ska städa, Tobbe plocka och Johanna och Linn ska tvätta däck. Ikväll ska Johanna och Linn på fest så då blir det lite nattvaka. Imorgon kväll ska jag och Tobbe på fest. På lördag har Tobbe, Johanna och Linn skyttetävling på förmiddagen och på kvällen är vi bjudna till min bror och hans fru. På söndag blir det firman och på kvällen ska Tobbe och Sandra åka till Göteborg och kolla på Caroline af Ugglas och på måndag ska vi till svärmor och svärfar på middag och sedan ska jag och Sandra på volleybollmatch. Pust!!! Det verkar bli så här varje påsk. Fullt upp!!Egentligen passar det varken mig eller Tobbe för vi vill helst vara hemma och ta det lungt.

Ett plus är att det ska bli vackert väder och varmt!! Upp mot 20 + Hipp hurra, det skulle vara bra!!


Nästa vecka har barnen påsklov och det är skönt. Inget speciellt är inplanerat och det är bra. Då kan man "bara vara".


Idag var jag och visade upp min senaste allergitest, på guld. Jag hade inga utslag och det var ju bra. Jag är alltså inte allergisk mot tex: nickel, kemiska ämnen, konserverings- och färgämnen, guld, andra metaller m.m

Jag har haft mitt eksem sedan jag var liten och lever med det. Det har hela tiden ändrat och flyttat på sig men det är så det är.


Nä, nu ska jag damma av kvasten, för en runda till Blåkulla måste jag ju hinna med!! Jag måste ju träffa er andra. Det verkar ju som om alla häxor ska dit ;))


Ses sen!!

Ovido - Quiz & Flashcards