Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Kristina - 23 oktober 2009 08:31


Då var det äntligen fredag!!!


Igår var familjen i Ullared på kvällen. Vi lyssnade på Linn (min dotter) när hon guidade oss runt alla konstverken. Det lyste vackert i höstmörkret men annars så förstår jag mig inte så bra på budskapen som konstnärerna vill ha fram, det är lite kryptiskt!!?? Kanske jag som inte har tillräkligt med fantasi!!?? ;))

Det var iallafall en skön promenad på en timme och Sallie hade jätte kul och var ganska trött när vi kom hem.

Macka och kaffe satt sen fint, framför tv:n :)


Idag ska jag handla, tvätta, dammsuga osv. precis som vanligt ;)


Nu börjar ju också höstlovet och det ska bli skönt med lite sovmorgon, Iallafall några dagar. På onsdag nästa vecka börjar nämligen snickarna. De ska fixa och dona runt hela huset. Ny fasad, nya fönster och fixa ett tak som är lite för tätt, det blir nämligen kondens mellan inner- och yttertaket.

Alla ungdomarna var inte så förtjusta över att dom börjar just den veckan men det löser sig nog.

Ovido - Quiz & Flashcards