Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Kristina - 13 oktober 2009 07:31


I söndags gjorde jag ju Sallie "kalasfin". Tvättad kammad och klippt!!

Igår hade vi besök av sotaren och mötet mellan sotaren och Sallie gick ju inte så bra, givetvis!!!

Sotaren kliver in i huset, precis som att han bor här och upp far Sallie som en toka. Sotaren har träffat henne innan så det blir ett kärt återseende. Många klappar och pussar!!! Men hur tror ni Sallie ser ut efter närkontakt med en svart sotare???????

Sallie är svart!!!! Svarta öron, hals, ben och kropp!!!

Oj, hon blev lite svart, sa sotaren och fes ner i källaren. Kvar står jag och bara gapar. Hur lätt är det att bli av med sot?? Det blev en snabblösning. Jag fick ta en fuktad handduk och torka av det värsta. Så nu har jag en gråskimmrande wheaten som förmodligen får ta ett bad idag. Gråter


Idag ska jag fortsätta med listan. Här kommer bli skinande rent!!!! Flört

Ovido - Quiz & Flashcards