Direktlänk till inlägg 16 juni 2009

Roliga leksaker

Av Kristina - 16 juni 2009 21:05

Idag köpte jag lite grejor till Sallie. Jag har länge tänkt att det skulle vara kul att ha lite agilitygrejor hemma och när vi var på RUSTA så hade de sådant där.

Sallie var jätte modig och det tog inte lång tid för henne att fatt och våga. Med godis går allt!!


 Ringen var svårast så vi började med att ha de på marken och locka med godis. Tillslut kunde vi sätta den på ställningen och Sallie flög igenom. Jippi!!


Sallie håller utkik på klippan!

 
 
Ingen bild

Karin

17 juni 2009 10:03

Ser ut som om hon tycker det är jätteroligt!

 
Ann

Ann

17 juni 2009 15:51

Det ser ut att gå bra tycker vi,skulle kunna tänka oss att komma och pröva skulle du gilla det Sallie? Ha en bra Midsommar hälsar Aragorn o Simba o Nellie

http://ann.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

17 juni 2009 17:49

Rusta....jag ska be matte åka dit och köpa sådana leksaker till mig också. Jag behöver minsann lite kul nu när min lekkompis, Lisa inte är hemma.

Harry

http://tins.bloggagratis.se

 
Pia

Pia

18 juni 2009 10:30

Åh, så söt hon är! Har också funderat på att köpa de där på rusta...Problemet är min trädgård som är lite backig..Ha en trevlig midsommar och lycka till nästa helg!

http://wheaten

 
Anki

Anki

18 juni 2009 19:20

Åh dom där agility sakerna har jag länge velat köpa! =)

Nej jag har inte sommarlov riktigt än, går några dagar i skolan nu i slutet av juni... men sen har jag ett "mini" sommarlov och börjar inte förrens i slutet av augusti =)

Ha en riktigt trevlig Midsommar!
Kram

http://www.ankisblogg.bloggagratis.se

 
AK

AK

19 juni 2009 00:15

Det klart Sally vill börja med agility!
Det är störtroligt tycker Ebba, man vinner varje gång!
Ha en riktigt härlig midsommar.

http://softabrudar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 8 maj 2010 21:59

Sallie har äntligen fått sina efterlängtade valpar. Det blev 4 tikar och 1 hane. Alla mår jättebra och valparna växer så det knakar.   Jag tänker inte blogga längre utan vill ni följa mig och Sallie så finns vi på min hemsida www.irishbushmills.s...

Av Kristina - 4 mars 2010 09:11

  Nu har det äntligen hänt, som jag har väntat!!   Sallie gick äntligen i löp för 1½ vecka sedan och nu är hon parad med stiliga Sune. Det ska bli så spännande och jag hoppas verkligen att det "tagit" sig.    Valparna kommer då att födas i ...

Av Kristina - 11 februari 2010 11:34

Idag när jag kom upp ur den sköna sängvärmen så kollade jag på temperaturmätaren. Den visade -18,6 ute och +18,6 inne   Har mätaren gått sönder?? Fast så blev det -18,7 och då fattade jag att den var nog hel och att det var ruskigt kallt ute. En lite...

Av Kristina - 10 februari 2010 08:01

Jag skulle ju bli duktigare på att skriva här och det är väl inte för sent än, hoppas jag??      Som sagt så har vi varit i Thailand och kommit tillbaka igen. Det var två mycket goa veckor. Varmt och soligt med mycket bad, öl och mat. Det var hel...

Av Kristina - 31 december 2009 18:19

  Ja, tiden går fort när man har roligt, eller mycket att pyssla med. Här har det varit blandad kompott :)   Vi firar en väldigt lugn nyårskväll, ska nämligen köra och hämta ungdomar i natt.   Vi håller även på att packa och dona för på lör...

Ovido - Quiz & Flashcards