Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Lite gott och blandat

Av Kristina - 28 maj 2009 08:08

God morgon, alla vänner!!


Här är det lite blandat väder. Sol, moln, både vita och gråa, och så blåser det lite. Med andra ord så kan det bli hur som helst!!


Idag är alla tjejerna i skolan och här är ganska fridfullt ;) Jag ska köra in till firman och städa, men först ta plocket här hemma.


Igår var jag och Sandra en sväng på Gekås. Vi körde även till stan och åt på Torggrillen, Sandras favorit ställe :)

På hemvägen köpte jag lite blommor som helst ska planteras idag ;)


Tobbe hade med sig Sallies duschbord till jobbet häromdagen för att stadga upp det lite och igår så hade han med sig det hem igen. Så nu kan jag börja fixa till det nere i källaren. Det ska bli spännande att duscha Sallie där!! :)


Ha en trevlig torsdag!!





 
 
Ann

Ann

29 maj 2009 15:10

Hoppas ni får en underbar Pingst helg(:
Kram Ann o flocken

http://ann.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

29 maj 2009 18:47

Tack för den fina kommentaren!
Har inte hunnit fota så mycket faktiskt. Blev inte mer än ett 15-tal kort. Får återkomma!

http://husprojektet.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

29 maj 2009 20:35

Ha en underbar Pingsthelg!!!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Inga-Lill

Inga-Lill

30 maj 2009 01:58

Hejsan, kikar in en sväng och vill önska dig en Trevlig Pingst.
*Kram*

http://ilsi.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

4 juni 2009 08:04

Haen bra dag du med = )

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 8 maj 2010 21:59

Sallie har äntligen fått sina efterlängtade valpar. Det blev 4 tikar och 1 hane. Alla mår jättebra och valparna växer så det knakar.   Jag tänker inte blogga längre utan vill ni följa mig och Sallie så finns vi på min hemsida www.irishbushmills.s...

Av Kristina - 4 mars 2010 09:11

  Nu har det äntligen hänt, som jag har väntat!!   Sallie gick äntligen i löp för 1½ vecka sedan och nu är hon parad med stiliga Sune. Det ska bli så spännande och jag hoppas verkligen att det "tagit" sig.    Valparna kommer då att födas i ...

Av Kristina - 11 februari 2010 11:34

Idag när jag kom upp ur den sköna sängvärmen så kollade jag på temperaturmätaren. Den visade -18,6 ute och +18,6 inne   Har mätaren gått sönder?? Fast så blev det -18,7 och då fattade jag att den var nog hel och att det var ruskigt kallt ute. En lite...

Av Kristina - 10 februari 2010 08:01

Jag skulle ju bli duktigare på att skriva här och det är väl inte för sent än, hoppas jag??      Som sagt så har vi varit i Thailand och kommit tillbaka igen. Det var två mycket goa veckor. Varmt och soligt med mycket bad, öl och mat. Det var hel...

Av Kristina - 31 december 2009 18:19

  Ja, tiden går fort när man har roligt, eller mycket att pyssla med. Här har det varit blandad kompott :)   Vi firar en väldigt lugn nyårskväll, ska nämligen köra och hämta ungdomar i natt.   Vi håller även på att packa och dona för på lör...

Ovido - Quiz & Flashcards