Direktlänk till inlägg 20 mars 2009

Mycket att göra

Av Kristina - 20 mars 2009 09:35


Vilket underbart väder vi har!! Iallafall här i Halland.

Just nu lever jag i en hektisk vecka.

Igår städade jag hela dagen. Dum som jag är så har jag inte varit så noga med städningen en tid så det blir ganska mycket att sanera ;) Jag fick gjort halva huset, vårt hus är på 200 kvm på ett plan, och idag är det nästa halva att ta tag i. Plus att man kör massor av tvätt och plockar med det vanliga.

Igår kväll var jag på kurs också. Det är uppfödarkursen som forsätter och just nu är det valpens beteende som vi tar oss igenom.

Idag är det som sagt var städning, tvätt, handla, kamma hund och packa som gäller.

Imorgon vid halv 6 så kör jag och Sallie till Malmö. Det är ju utställning och det ska bli kul. Jag är ju alltid lite nervös och spänd men det brukar släppa när man väl kommit iväg.

Resten av familjen åker till Alvesta imorgon där det är Junior SM. Johanna och Linn ska skjuta och jag hoppas det kommer att gå bra för dom. Tobbe och Sandra får heja på!!


Sen kommer söndagen då våra tjejer fyller 17!! Tänk vad tiden går :) Det blir kalas på eftermiddagen. Eftersom vi inte är hemma så mycket så står min mamma för smörgåstårta och tårta. Kanon bra!! Vi blir ca 21 personer och eftersom jag inte är en hejare i köket så passar det mig perfekt att mamma gjort allt åt mig. TACK mamma!!


Nu mina vänner springer tiden iväg och jag har verkligen inte tid att sitta här. Ha nu en riktigt bra fredag och helg!!


KRAM

 
 
Anna

Anna

20 mars 2009 13:19

Önskar dig en skön helg! Lycka till med 17års firandet!

http://husprojektet.bloggagratis.se

 
Inga-Lill

Inga-Lill

20 mars 2009 19:30

Oj, du verkar hinna med det mesta på en dag. Hoppas det går bra på utställningen.
Ha en trevlig helg.
*** Kram ***

http://ilsi.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

20 mars 2009 20:20

Vi ska hålla tummar och tassar för Sallie!!!

Kör försiktigt till Malmö!

Kram

http://tins.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

21 mars 2009 09:45

Ha en underbar helg och ett härligt kalas ; )

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 8 maj 2010 21:59

Sallie har äntligen fått sina efterlängtade valpar. Det blev 4 tikar och 1 hane. Alla mår jättebra och valparna växer så det knakar.   Jag tänker inte blogga längre utan vill ni följa mig och Sallie så finns vi på min hemsida www.irishbushmills.s...

Av Kristina - 4 mars 2010 09:11

  Nu har det äntligen hänt, som jag har väntat!!   Sallie gick äntligen i löp för 1½ vecka sedan och nu är hon parad med stiliga Sune. Det ska bli så spännande och jag hoppas verkligen att det "tagit" sig.    Valparna kommer då att födas i ...

Av Kristina - 11 februari 2010 11:34

Idag när jag kom upp ur den sköna sängvärmen så kollade jag på temperaturmätaren. Den visade -18,6 ute och +18,6 inne   Har mätaren gått sönder?? Fast så blev det -18,7 och då fattade jag att den var nog hel och att det var ruskigt kallt ute. En lite...

Av Kristina - 10 februari 2010 08:01

Jag skulle ju bli duktigare på att skriva här och det är väl inte för sent än, hoppas jag??      Som sagt så har vi varit i Thailand och kommit tillbaka igen. Det var två mycket goa veckor. Varmt och soligt med mycket bad, öl och mat. Det var hel...

Av Kristina - 31 december 2009 18:19

  Ja, tiden går fort när man har roligt, eller mycket att pyssla med. Här har det varit blandad kompott :)   Vi firar en väldigt lugn nyårskväll, ska nämligen köra och hämta ungdomar i natt.   Vi håller även på att packa och dona för på lör...

Ovido - Quiz & Flashcards