Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Hoppsan........

Av Kristina - 19 februari 2009 15:25

.......vad tiden går fort!! Glömde visst blogga igår ;)

Men vad gjorde jag igår då??

Jo, just det. Kollade först skidskytte sen åkte vi till stan och åt lunch och sedan åkte jag och städade. Linn har ju också varit och jobbat på däckfirman, hon har tvättar däck. Igår blev hon klar med alla däcken, tvättat över 400 st. på tre dagar. En bra slant fick hon också, att spara till sina resor. Sandra hjälpte också till lite igår, hon vek fakturor och satte på porto. fick en liten slant för det också. Sen på kvällen kollade jag på tv och så var den dagen slut.


Idag har jag och Sandra varit och besökt ett dagis i Ullared. Sandra sjunger och trollar för barnen och dom tycker det är jätte kul. Sen körde vi och handlade inför helgen. Det är så skönt att ha det gjort.

När jag kom hem så lagade jag och Linn lite mat. Det blev pyttipanna och stekt ägg, mums!!

Jag hade spelat in förmiddagens skidskytte så efter lunchen bänkade jag mig framför tv:n. OJ, oj vad det var spännande!! Det blev tillslut SILVER och det var jätte bra.


Imorgon kommer Johanna hem från sin lilla tripp till Karlskrona och Karlshamn. Hon har haft jätte kul. Jag har saknat henne lite, fast hon har nog inte saknat oss ;)


Nu börjar även denna dagen gå mot sitt slut. Kvällen blir lugn. Ska kanske börja leta efter lite stickmönster??


 
 
Ann

Ann

19 februari 2009 17:26

Ja ibland går tiden utan att man tänker(:
Ska du till den lilla källaren i stan?
Ska vi bilda stickklubb(:Kram Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

19 februari 2009 19:41

Hör av dig om du hittar något bra stickmönster ; ))))

Ha en skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

20 februari 2009 12:29

Kikar in och önksar dig en trevlig fredag!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 8 maj 2010 21:59

Sallie har äntligen fått sina efterlängtade valpar. Det blev 4 tikar och 1 hane. Alla mår jättebra och valparna växer så det knakar.   Jag tänker inte blogga längre utan vill ni följa mig och Sallie så finns vi på min hemsida www.irishbushmills.s...

Av Kristina - 4 mars 2010 09:11

  Nu har det äntligen hänt, som jag har väntat!!   Sallie gick äntligen i löp för 1½ vecka sedan och nu är hon parad med stiliga Sune. Det ska bli så spännande och jag hoppas verkligen att det "tagit" sig.    Valparna kommer då att födas i ...

Av Kristina - 11 februari 2010 11:34

Idag när jag kom upp ur den sköna sängvärmen så kollade jag på temperaturmätaren. Den visade -18,6 ute och +18,6 inne   Har mätaren gått sönder?? Fast så blev det -18,7 och då fattade jag att den var nog hel och att det var ruskigt kallt ute. En lite...

Av Kristina - 10 februari 2010 08:01

Jag skulle ju bli duktigare på att skriva här och det är väl inte för sent än, hoppas jag??      Som sagt så har vi varit i Thailand och kommit tillbaka igen. Det var två mycket goa veckor. Varmt och soligt med mycket bad, öl och mat. Det var hel...

Av Kristina - 31 december 2009 18:19

  Ja, tiden går fort när man har roligt, eller mycket att pyssla med. Här har det varit blandad kompott :)   Vi firar en väldigt lugn nyårskväll, ska nämligen köra och hämta ungdomar i natt.   Vi håller även på att packa och dona för på lör...

Ovido - Quiz & Flashcards